Nathalie en Eliza in Zuid-Korea!

Onze reis in het algemeen!

Jaja hier weer een updateje betreffende onze reis!

Na een super gezellige en productieve dagin Adam is onze reis zo goed als geplanned.

Naast de vliegtickets die we al hadden besteld, hebben we nu ook alle accomodaties geboekt en de reis een beetje geplanned. Hierbij de planning in het algemeen.

17.08.2015 - 18.08.2015

Dit is de datum van onze vlucht. Wij zullen ons mooie kikkerlandje om 15:20 verlaten via Amsterdam. Wij zullen vliegen met de Emirates en zullen om 23:59 landen op het altijd mooie Dubai. Vervolgens zullen wij onze overstap van 4 uur lang vullen met het eten van de landelijke lekkernijen en natuurlijk veel plezier. Vervolgens zullen wij om 03:40 het mooie Dubai verlaten om vervolgens naar onze droom bestemming te gaan! SEOEL!! Wij zullen na een lange vlucht om 16:55 landen in SEOEL op Incheon Airport.

18.08.2015 - 19.08.2015

Wij zullen de eerste nacht in een hotel verblijven. Na een vlucht van ruim 21 uur, zullen wij onze slaap hard nodig hebben en is een goed bed zeer gewenst. Wij zullen onze eerst nacht doorbrengen in het N Four Seasons Hotel Myeongdong. Wij zullen aankomen in dit hotel en ons gelijk verversen in de hotelkamer. Zodra we lekker zijn opgefrist zullen we hier een diner hebben in het restaurant van het hotel.

19.08.2015 - 24.08.2015

Nadat we onze eerste nacht in een hotel hebben doorgebracht zullen we onze reis voortzetten op de backpack manier. Wij zullen de komende 6 dagen doorbrengen in een backpackers hostel. Deze zal gelegen zijn aan de rand van het prachtige nachtleven van Hongdae. Wij zullen gaan genieten van het nachtleven en vooral de impact van de cultuur. Wij zullen dit plezier gaan beleven in het Crossroad Backpackers Hongdae Hostel.

24.08.2015 - 27.08.2015

Op 24.08.2015 zullen wij de trein pakken om van Seoul naar Busan te gaan. We willen graag ook een paar dagen genieten van de andere dynamische stad in Zuid-Korea. Wij zullen het nachtleven en prachtige cultuur ontdekken als gedeelte van onze reis. Wij zullen dit op grote hoogte doen, letterlijk. We zullen onze 4 dagen in Busan doorbrengen in een Guesthouse op de 36ste verdieping. Wij zullen genieten van deze grote stad en beruchte stad in het Dynamic Guesthouse.

27.08.2015 - 31.08.2015

Jeju is een eiland vlak naast Zuid-Korea. Dit wordt door veel koreanen gezien als een vakantie eiland. Dus wij zullen hier ook op vakantie gaan. Een vakantie in een vakantie klinkt goed. Wij zullen vanaf Busan een vlucht nemen naar Jeju en zullen hier 5 dagen genieten van dit prachtige vakantie eiland. We zullen genieten van dit mooie eiland en genieten van de natuur. Wij zullen dit doen door ons verblijf in het Jeju R Hotel & Guesthouse.

31.08.2015 - 07.09.2015

Wij zullen vanuit Jeju weer een vlucht terug nemen naar Seoel. We zullen landen op Gimpo airport en zullen onze laatste dagen genieten in Zuid-Korea. We zullen deze dagen veel uitstapjes gaan doen en lekkere veel herringeringen maken. We zullen deze dagen vooral genieten van de dingetjes die op ons verlanglijstje staan. We zullen onze laatste dagen verblijven in Bodeum Guesthouse Seoul Tower.

07.09.2015 - 08.09.2015

Helaas zot onze reis erop. We moeten weer terug naar Nederland. We zullen Zuid-Korea verlaten om 23:55 via Incheon. We zullen dan weer een lange vluchte hebben via de Emirates naar Dubai. We zullen om 04:05 landen op Dubai en zullen vervolgens weer een gezellige 4 uur dorobrengen op Dubai. Dat wordt weer eten en gezellig kletsen. Wij zullen vervolgens weer om 08:20 op het vliegtuig stappen en zullen dan terug gaan naar ons allerliefste amsterdam. Hier zullen we om 13:15 landen. Hier zullen we weer herenigd worden met ons vaderland en onze levendige cultuur :).

We zullen dan weer lekker naar ons eigen bedje gaan en zullen dan heerlijk gaan slapen met hopelijk mooie dromen van onze geweldige droomreis!