Nathalie en Eliza in Zuid-Korea!

Walking, Walking and ................. Walking!

Ghallo,

Hier dan de 2de up-date van onze vakantie.

Vandaag is de 2de dag en die zijn we begonnen met een lekker bak koffie vanochtend. Her product waar je hier nooit tekort aan zal hebben. Ik heb nog nooit zoveel koffie shops gezien. Des te meer keuze voor ons. Na de koffie hebben we uitgecheckt en zijn we weer met onze chauffeur naar het volgende hotel gegaan. Ditmaal zitten we tot maandag in een backpackers hostel. Crossroad backpacker. Een leuk klein hostel waar we met veel andere nationaliteiten verblijven.

Voor het inchecken zijn we ff de omgeving gaan ontdekken. De omgeving hier is Hongdae. Een groot uitgaansmecca voor studenten. Het word omringd door 3 grote universiteiten dus er zijn leuke winkeltjes met spullen voor weinig geld. Hier hebben we lekker veel rondgelopen en hebben 2 uur lang cultuur kunnen snuiven.

Nu heb ik altijd al een grote liefde gehad voor Hello Kitty. Alleen heb ik deze heel lang verborgen kunnen houden. Dus het echte Hello Kitty café konden we natuurlijk niet missen. Met een lekker bekertje ijs, hebben we genoten van het vele roze om ons. Met benadrukking op veel roze. Kan geen roze meer zien voor de rest van mijn leven. Maar goed, al met al was het super schattig en leuk café.

Tien hadden we bedacht om naar een departement store te gaan. Hiervoor moesten we de metro nemen. Dat is een gedoe als je een land niet kent, en het land ken geen goed Engels. Maar we hebben onze intelligentie in de strijd gegooid en zijn er uit gekomen.

toen we er waren hebben we lekker rond gelopen en lekker in de winkeltjes gekeken. Leuke producten voor weinig geld gezien, maar So unlike me, hebben we niks gekocht. rond het middaguur kregen we honger en hebben we lekker gegeten bij een tentje. We hadden kip terryski en tteokboki. Lekker en pittig tegelijk, gellukig hadden we gratis water.

Toen besloten we terug te gaan met de metro. Nu waren we ervaren metrohoppers en konden we de weg gelijk vinden. Vervolgens hebben we nog lekker rondgelopen in de stad hier en hebben we weer vele winkeltjes bezocht. Ook heb ik weer voldaan aan mijn verslaving genaamd Bubble Tea.

Nu weer lekker terug in het hostel en lekker mijn blog bijwerken. Lang leve gratis wi-fi in het hostel!

Het is hier nu 20:00 in Korea, dat betekent dat de beer&Chicken Party in het hostel begint. Die mogen we natuurlijk niet missen.

Doegies en until my next update!

erica letschert

Gelukkig zijn jullie twee wereldse meiden!!!!!
En kunnen jullie elk probleem wel aan.
Fijn dat je nog niks hebt uitgegeven.
Geniet vandaag maar weer van alles en slaap lekker.