Nathalie en Eliza in Zuid-Korea!

Vliegreis ala luxe and the first day.

Halo,

Hier dan de eerste update vanuit Zuid-Korea!

We hebben gisteren een wereld reis gemaakt al zeg ik het zelf. Vanuit Amsterdam zijn wij naar Dubai gevlogen. Tijdens de reis hadden wij de luxe van een maaltijd en een heel entertainment systeem. Vooral genoten en veel lol gehad. Vooral met onze vele spelletjes Yatchee en Jokeren aan boord. Dit samen met onze grote vriend Meneer witte wijn.

Na eindelijk aangekomen te zijn Dubai, hebben we overstap gemaakt van 4 uur. Deze hebben we doorgebracht in de vele winkels en onze favo Place McDonalds ????

Toen mochten we eindelijk op het vliegtuig stappen naar onze droombestemming Incheon Airport in Seoul. Ook deze vlucht hebben wij doorgebracht met luxe maaltijden, slapen en vele films. En als van ouds ook weer vele potjes Yatchee. Eliza heeft alleen het meest gewonnen, Moet ik helaas toegeven.

Toen na 8,5 uur kwamen we eindelijk aan in Incheon. Hier moesten we door een zorgvuldige controle heen, want we zouden weleens niet gezond kunnen zijn. Gelukkig waren we dat en mochten we verder.

Toen waren we eindelijk door de duane heen en moesten een shuttle bus nemen naar Seoul. Deze was €8 en bracht ons in de buurt waar we moesten wezen. Tijdens deze 1,5 uurs rit hebben we kunnen genieten van het uitzicht en alle buitenwijken van de stad.

Toen we eindelijk aan waren gekomen in de stad, hebben we de speurtocht ingezet naar ons hotel. Ik kan u vertellen met 30 graden en een conditie van niks was dit geen suc6. toen hebben we onze chauffeur meneer taxi gebeld en deze heeft ons afgezet bij het hotel.

Na het inchecken van onze kamer, hebben we even genoten van de heerlijke airco. Wat overigens geen overbodige luxe is hier met 30 graden.

Na het douchen en omkleden hebben we gelijk een lekker restaurant uitgezocht en zijn lekker gaan eten. Ik heb hotspot Bulgogi gegeten en Eliza had Bibimbap. Na deze heerlijke maaltijd werd het tijd om naar bed te gaan.

Helaas was ik niet gewend aan de tijd en heb de nacht wakker gelegen. Stomme Jetlag ook.

Maar al met een super leuke dag en ook nog wat kunnen slapen.

op naar de volgende update!!

Xxxxx