Nathalie en Eliza in Zuid-Korea!

A lot of food and clothes.

Vandaag staat Gwangjang district op ons lijstje.

Hier is het vooral shoppen voor goedkope kleding en eten in de vele departement Stores die er te vinden zijn.

Naast ons ontbijt As usual, zijn we vertrokken met de Subway naar Gwangjang. Hier aangekomen zijn we direct de departement stores ingedoken. Hier word je verrast door de vele kleine winkeltjes vol met sieraden en accessoires. Helaas was het kleding gedeelte gesloten. Lucky for my wallet though.

Daarna zijn we naar de Gwangjang food marker gelopen. Na een tijdje lopen hebben een optreden gehad van een paar locale oudjes die hun benen wouden strekken op muziek. Natuurlijk kon ik het weer niet laten om mee te dansen. Na veel applaus gekregen te hebben zijn we weer door gelopen.

het is vooral genieten op deze markt door al het eten om je heen. Wat niet goed is als je honger hebt. Dus konden wij het ook niet laten om natuurlijk even een hapje te eten ergens. We zijn lekker gaan zitten bij een stalletje en hebben kimbap gegeten. En lekker dat het was.

Na een lekkere maaltijd, zijn wij weer op pad gegaan naar de Lotte departement store. Het is super groot en er zijn vele winkeltjes daar met veel leuke merken.

En toen kwamen we de beste uitvinding ooit tegen. Lotte duty free shop. Of te wel shipping haven voor buitenlanders. Alles is er goedkoper en het is alleen voor buitenlanders. Alles wat in Nederland duur is, is hier bijna de helft goedkoper. Dus hebben we natuurlijk ingeslagen voor de komende tijd.

Na vooral ons portomonee te hebben geleegd, waren onze magen ook leeg. Toen zijn we weer lekker bij een tentje gaan eten in Hongdea. Wat overigens Weer heerlijk was.

Na zon dag. Ben je moe en ga je lekker slapen. So we did.

untill Tomorrow.