Nathalie en Eliza in Zuid-Korea!

Different land in an different country.

Vandaag gaan we lekker naar Iteawon.

Dit is een area waar veel buitenlandse ondernemingen zitten. Je kan hier dus makkelijk het eten uit je eigen land eten.

We zijn vele buitenlandse restaurants tegen gekomen. Denk hierbij aan Duitse, turkse, Japanse, Chinese, Amerikaanse enz restaurants.

Dit was vooral rondlopen en ook zit je midden in Seoul, je had het gevoel dat je ergens anders rondliep.

in de middag hebben we lekker een restaurantje opgezocht en zijn we pattbingsu gaan eten. Dit was natuurlijk heerlijk, en nadat we het op hadden zijn we terug richting hongdae gegaan.

Hier hebben we lekker op het dakterras gechilled en hebben we lekker wat filmpjes gekeken. S'avonds hebben we natuurlijk weer lekker gegeten bij een tentje.

Hiernaa zijn we lekker naar een noraebang (karaokebar) geweest. Hier hebben we ons schor en doof gezongen op zowel Koreaanse en Engelse nummers. Het was niet om aan te horen, maar we hebben veel lol gehad.

Nu maar weer lekker slapen en morgen weer lekker een nieuwe dag.